Search found 1913 matches

by RvanSteensel
Fri 22nd Mar 2019 04:29 pm
Forum: Smoker-Friendly Bar Reviews
Topic: The Winston
Replies: 1
Views: 1555

Re: The Winston

went to winston in 2012 or something , cuz a dude i knew asked me to join him . i saw the dude after the asaprocky concert and because i was rolling my balls off i ofcourse couldnt refuse . lol some dude snagged my bag of md outta my hand .... and i dont mean a small bag .... and this was back when ...
by RvanSteensel
Fri 22nd Mar 2019 04:25 pm
Forum: Coffeeshop Reviews
Topic: Maxcy's Maastricht
Replies: 6
Views: 1255

Re: Maxcy's Maastricht

Liked their Jack Flash cut back in the days, was some great fruity jack with that skunky wiff.The shop changed when they had to install the smoking room, it cut the place in 2. I would love to visit Maastricht again, south nl is a great place. i honestly dont think the place changed allot . The lig...
by RvanSteensel
Thu 21st Mar 2019 06:40 pm
Forum: Coffeeshop Reviews
Topic: The Wall, Eindhoven
Replies: 25
Views: 16310

Re: The Wall, Eindhoven

i never been there also , but everyone tells me they sold more than just pot lolz
by RvanSteensel
Thu 21st Mar 2019 06:01 pm
Forum: Coffeeshops and Cannabis
Topic: Spain (Cannabis Clubs) & Netherlands (Coffeeshops) - Compare and Contrast
Replies: 19
Views: 2795

Re: Spain (Cannabis Clubs) & Netherlands (Coffeeshops) - Compare and Contrast

wow im slacking on my online fuckery lol didnt notice this thread till today wtf I only visited Zanzi in BCN and Guest in LasPalmas GranCanaria Both blew the netherlands away by far . The grancaria was exclusively outdoor and greenhouse weed at that time ( 3and 4 years ago) most of them were kinda m...
by RvanSteensel
Thu 21st Mar 2019 05:46 pm
Forum: Coffeeshop Reviews
Topic: The Wall, Eindhoven
Replies: 25
Views: 16310

Re: The Wall, Eindhoven

was this ran by the same people as the wall in maastricht ? xD
by RvanSteensel
Thu 21st Mar 2019 05:34 pm
Forum: Coffeeshop Reviews
Topic: Maxcy's Maastricht
Replies: 6
Views: 1255

Re: Maxcy's Maastricht

lmao pleasure ! ;)
yea i miss the old times sooo much .
hope soon will be better
by RvanSteensel
Tue 26th Feb 2019 11:50 pm
Forum: Coffeeshops and Cannabis
Topic: Temple balls
Replies: 19
Views: 2868

Re: Temple balls

DjShaggy wrote:
Wed 13th Feb 2019 11:42 am
Close enough. It’s not cool and it’s not a substance that we welcome here.
speak for urself lol
by RvanSteensel
Fri 15th Feb 2019 11:15 pm
Forum: Cannabis Strains
Topic: 'Cali weed'
Replies: 51
Views: 13297

Re: 'Cali weed'

Lafe wrote:
Fri 15th Feb 2019 07:20 pm
Amsterdam won't die a slow death (cannabis-wise) as long as it's the only place on the planet with a true coffeeshop scene.
bruhh even aruba is legaliziin , wtf u talkin bout
by RvanSteensel
Wed 30th Jan 2019 12:58 am
Forum: Cannabis Strains
Topic: What are you smoking right now! [pictures inside]
Replies: 8340
Views: 874455

Re: What are you smoking right now! [pictures inside]

I was only a few times at the club in the past but that was before the f****** wietpas was introduced in Maastricht :? The quality wasn´t really awesome here at that time but on their instagram they show now some really damn nice looking buds :mrgreen: In the past you had to go to for example Amste...
by RvanSteensel
Tue 29th Jan 2019 10:26 am
Forum: Coffeeshops and Cannabis
Topic: Temple balls
Replies: 19
Views: 2868

Re: Temple balls

DjShaggy wrote:
Tue 29th Jan 2019 10:24 am
RvanSteensel wrote:
Tue 29th Jan 2019 09:10 am
i dont think coffeeshops still sell these cause its too risky ... ( some temple balls used to contain opium )
I think that’s more of a urban legend bro don’t think it’s true
had it in 2016 lol
by RvanSteensel
Tue 29th Jan 2019 09:10 am
Forum: Coffeeshops and Cannabis
Topic: Temple balls
Replies: 19
Views: 2868

Re: Temple balls

Thanks Marok21, I've seen it Barneys menu also. So would you say it's better to look for dark soft hash more generically in shops than to go looking for a name. I usually smoke weed and tend to trust my nose but I'm a little less experienced in hash, so advice from people like yourself on how to sp...
by RvanSteensel
Sun 27th Jan 2019 07:57 pm
Forum: Coffeeshop Reviews
Topic: Maxcy's Maastricht
Replies: 6
Views: 1255

Maxcy's Maastricht

ACD Page: Maxcy's Maastricht Cant find a topic on this , Real oldschool coffeeshop , which actually looks like a place meant to serve coffee . Middle big smoking area with a corner to play games , usually Magic the Gathering is being played by sum comicboyz lolz Good drink menu , i think this was th...
by RvanSteensel
Sun 27th Jan 2019 07:46 pm
Forum: Cannabis Strains
Topic: What are you smoking right now! [pictures inside]
Replies: 8340
Views: 874455

Re: What are you smoking right now! [pictures inside]

I think I possibly saw that outdoor Lemon Skittlez on a instagram channel from a guy who also come from Limburg :mrgreen: looks damn nice for outdoor! yammi :mrgreen: By the way also Coffeeshop Club69 in Maastricht seems to have some nice Karma strains now :D gaz ? yea i gave him the bag lolz been ...
by RvanSteensel
Wed 23rd Jan 2019 05:46 pm
Forum: Coffeeshop Reviews
Topic: New Times (formerly M&M)
Replies: 40
Views: 24153

Re: New Times (formerly M&M)

it is lol
by RvanSteensel
Sat 19th Jan 2019 05:26 pm
Forum: Cannabis Strains
Topic: Real dr grinspoon / quaze haze , in the dam ?
Replies: 32
Views: 6888

Re: Real dr grinspoon / quaze haze , in the dam ?

Again Amnesia, I can recommend Acapulco Gold from there. A gem I haven't found before my latest trip last year. really ? the acapulco is good again ? 9years ago it was SICK , like the sweetest strongest haze everrrr but i only got to enjoy it on 2 occasions till it went to shite seen it 3 times aft...

Go to advanced search